Avatar billede tubii Nybegynder
25. april 2001 - 16:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Harddisk

Hej jeg har en IBM Deskstar 34gxp 20.5g ide66
Den synes i går at den skulle begynde og larme helt vildt, så genstartede jeg, den ville så ikke starte op i win2k, jeg har så win98 på en anden disk, det startede jeg så op, og ville kopiere nogle filer fra den som larmede, det ville den så ikke give mig lov til, jeg genstartede så, og nu larmer min disk bare men computeren vil ikke finde den.

Jeg kan ikke se nogen anden løsning end og sende den ind til IBM da der stadig er ganti på, men er der noget at gøre, for at rede min data?
Og kan det virkelig passe af jeg skal sende den til holland for at få den lavet?
Avatar billede kjoller Nybegynder
25. april 2001 - 16:22 #1
Lytter lige med for jeg har lige købt en ligende, som bios ikke vil finde
Avatar billede tubii Nybegynder
25. april 2001 - 16:24 #2
Ok min er lidt over 1år gammel, og begyndte lige pludselig at larme helt vildt
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 16:27 #3
det lyder mest af alt som om den er brændt af, lyder det som om der er noget der kører ind i væggen indeni?
du kan jo spørge ibm når de tjekker den om de kan tage en backup af den hvis de kommer ind på den!
Avatar billede tubii Nybegynder
08. februar 2002 - 22:44 #5
Har sendt den ind og fået en ny tilbage