Avatar billede neonxxmet Nybegynder
28. december 2005 - 14:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med spil?

Hey... Mit sims 2 gider desværre ik og køre optimalt... Ved ik hvorfor... Lige pludselig går den bare ud af spillet, uden nogen fejlmelding eller noget... Hvorfor ??
Hvis jeg bruger HiJackthis er der så ik nogen der gider kigge på logfilen ???

Neonxxmet
Avatar billede neonxxmet Nybegynder
28. december 2005 - 14:45 #1
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 14:45:04, on 28-12-2005
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM\DRIVER\ntuser.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM\DRIVER\ntsrv.exe
C:\WINDOWS\system\driver\csrss.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\WRSSSDK.exe
C:\Programmer\Stardock\Object Desktop\WindowBlinds\wbload.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_05\bin\jusched.exe
C:\Programmer\winupdates\winupdates.exe
C:\WINDOWS\System32\RunDLL32.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Skype\Skype.exe
C:\Programmer\CleanMyPC\Registry Cleaner\RCScheduler.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Programmer\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
C:\Programmer\LimeWire\LimeWire.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Documents and Settings\Mr. Schultz\Dokumenter\Downloads direkte fra nettet\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - Default URLSearchHook is missing
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [winupdates] C:\Programmer\winupdates\winupdates.exe /auto
O4 - HKLM\..\Run: [PD0620 STISvc] RunDLL32.exe P0620Pin.dll,RunDLL32EP 513
O4 - HKLM\..\Run: [SpySweeper] "C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe" /startintray
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [Registry Cleaner Scheduler] "C:\Programmer\CleanMyPC\Registry Cleaner\RCScheduler.exe" /startup
O4 - Startup: desktop(2).ini
O4 - Startup: Stardock ObjectDock.lnk = C:\Programmer\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: desktop(2).ini
O4 - Global Startup: Spy Sweeper Fix.lnk = C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeperFix.bat
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_05\bin\npjpi150_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_05\bin\npjpi150_05.dll
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: WB - C:\PROGRA~1\Stardock\OBJECT~1\WINDOW~1\fastload.dll
O23 - Service: NTBOOTMGR (NTBOOT) - Unknown owner - C:\WINDOWS\SYSTEM\DRIVER\ntuser.exe
O23 - Service: NTLOAD - Unknown owner - C:\WINDOWS\SYSTEM\DRIVER\ntsrv.exe
O23 - Service: NTSVCMGR - Unknown owner - C:\WINDOWS\SYSTEM\DRIVER\ntsrv.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Webroot Spy Sweeper Engine (svcWRSSSDK) - Webroot Software, Inc. - C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\WRSSSDK.exe
Avatar billede neonxxmet Nybegynder
28. december 2005 - 16:37 #2
gfjfg
Avatar billede neonxxmet Nybegynder
28. december 2005 - 16:37 #3
ghj
Avatar billede coversdk Nybegynder
28. december 2005 - 17:35 #4
HVAD har du gang i ???
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. december 2005 - 18:47 #5
hallo..
28. december 2005 - 21:25 #6
Godt 'fanget' <-bartfreak> ...
http://exp.dk/spm/675213
28. december 2005 - 22:22 #7
... fortsættes ved: http://www.eksperten.dk/spm/675216 ???
Avatar billede neonxxmet Nybegynder
29. december 2005 - 08:53 #8
Hva er det jeg gør forkert hele tiden... Vil jo bare gerne ha lidt hjælp ...