Avatar billede mc4you Nybegynder
27. december 2005 - 13:47 Der er 2 kommentarer

Hjælp til opsætning af windows 2000 server

Firma i Horsens søger hjælp til opsætning og evt vedligeholdelse af server.  Du skal have evne og tålmodighed til at sætte en superbruger uden erfaring med server/netværk ind i tingene, og til at forklare tingene til almindelige brugere på almindeligt dansk.

Du kan evt. få kørelejlighed fra Århus.

Det skal helst foregå på hverdage, men det kan evt. ordnes i weekender / aften.

opgaver bl.a. :
- opsætning af ca. 10 brugere
- printere
- opsætning af Active Directories
- oprettelse af delte mapper mv.
- evt. opsætning remote access
- evt. andet

Send e-mail og skriv ganske kort om dig selv og din erfaring, samt timepris til tz@mc4you.dk
Avatar billede mc4you Nybegynder
27. december 2005 - 13:50 #1
- evt. også Exchange Server
Avatar billede mc4you Nybegynder
02. marts 2006 - 11:15 #2
PS: Jeg har ikke fundet en endnu !!!