Avatar billede silas_j Nybegynder
25. december 2005 - 15:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Media Player med et minimum af krævede ressourcer

Jeg har en meget dårlig computer som tit går ned. Og jeg har aldrig fundet ud af hvorfor, dog tror jeg at det er mit grafikkorts skyld blandt andet, da det hjælp væsentligt på det at låne en andens grafikkort engang.
Men min computer går ofte ned når jeg lukker et større program ned eller min media player, WMP oftest, afslutter et nummer.
Derfor ville jeg høre om nogen havde en ide til et program jeg kunne bruge til at afspille musik, som dog krævede så lidt hukommelse at den ikke ville gå ned når den skal skifte nummer.
Forslag til hvordan jeg kan få løst mit problem med at den går ned er også meget velkomne, medmindre det er "køb et nyt lyd- eller grafikkort" svar

På forhånd tak
Avatar billede hmortensen Nybegynder
25. december 2005 - 15:08 #1
Winamp bruger ikke mange ressourcer, når classic skin er valgt, og kan kører problemt frit på selv meget små maskiner.
Avatar billede silas_j Nybegynder
25. december 2005 - 15:16 #2
Jeg vil prøve det ad...
Ellers kan jeg nævne at jeg har prøvet følgende:
WMP, Realplayer, Itunes og så et media plugin til et dl program.
Avatar billede heg Nybegynder
31. december 2005 - 14:29 #3
Jeg kan anbefale JetAudio. Kan downloades i en gratisversion der rigeligt dækker de flestes behov. Den kører fejlfrit.
Avatar billede silas_j Nybegynder
07. juli 2008 - 15:37 #4
Lukker tråden, tak for forslagene.