Avatar billede thomasbjorn Nybegynder
23. december 2005 - 23:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kommer min side på søgemaskinerne?

Hey..

Kaldt mig gerne noob :)
Men hvordan får jeg min hjemmeside på søgemaskinerne?

Har hørt lidt om at søgemaskinerne selv indeksere sider, dog at det tager lidt tid- men ved ikke helt hvad jeg skal tro..

Såååå...
Hvordan får jeg min hjemmeside på diverse søgemaskiner?
Og hvis de selv indeksere løbende - hvor længe burde der så gå?

Cheers
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. december 2005 - 23:43 #1
der går 3 til 6 måneder hvis du gør det rigtigt.

og hvordan du gør det kan du læse i nogle af disse artikler hvoraf jeg har skrevet en del

http://exp.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. december 2005 - 00:10 #2
Hvis du får nogle rigtig gode linkpartnere med høj pagerank og som har optimeret godt til de samme søgeord som dig, så kan du få enkelte resultater på få dage....

Det tager lang tid hvis man ikke rigtigt selv gør noget aktivt, men kun falder tilbage på diverse indeks og tilfældige der linker.....

Gør man det rimeligt, så tager det 1-2 måneder, og efter 3-6 mdr. er det nær optimalt fordi det er den tid det typisk tager at blive indekseret....
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. december 2005 - 23:45 #3
Jeg ved ikke helt hvorfor du afviser mit svar....
Men det tager altså MAX 1 måned at komme med i søgemaskiner hvis man hjælper til...
Avatar billede k_bergmann Nybegynder
08. januar 2006 - 11:04 #4
Enig med eric-pedersen. Jeg har opnået at få flere side på før der er gået en måned.
Men der ER MANGE faktorer som spiller ind.
Det kræver den helt rette balance mellem flere ting.