Avatar billede Slettet bruger
25. april 2001 - 09:46 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Cpu adapter

Kan man få en adapter så man kan sætte 2 cpuér på en socket ???? Hvor????
Avatar billede cvsac Nybegynder
25. april 2001 - 09:48 #1
nej det kan vidst ikke lade sig gøre

du skal have et dual bundkort
Avatar billede ucfxylen Nybegynder
25. april 2001 - 09:50 #2
Nej metoer.

Du skal desværre ud og købe dig et dual bundkort. Der er ingen kendt vej uden om :/
Eneste alternative løsning ville være, selv at gå i gang med loddekolben ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. april 2001 - 09:54 #3
hehe... jeg kan lide forslaget med loddekolben... alternativt ;)
Avatar billede ucfxylen Nybegynder
25. april 2001 - 10:17 #4
Det er bare et spørgsmål om koncentration og masser af tid ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. april 2001 - 10:21 #5
Overvej at co2 svejse den på istedet :)
Avatar billede tkirk Nybegynder
25. april 2001 - 10:43 #6
hehe :)

*svejse svejse svejse*
\"Nåh, NU burde det virke!\"
*booter op*
*BLAM!*

:D
Avatar billede desperado Nybegynder
25. april 2001 - 12:29 #7

Den får ikke strøm nok !! Der er jo kun en strøm tilførelse til cpu....

Og hvis du fik liv i dem, så ville cpuerne komme op og slås hvad de skulle regne på !!

Hvis du vil lode en ekstra cpu på bundkortet, så skal du også have en strømforsyningregulator til den, og en sæt ekstra jumper til strømstyrining.  Og tjaa, det værete du skal, du skal klemme den  ned i den system bus der løber chipsætte og den første CPU..
Der-til skal du lige lave en ny BIOS til systemet. Så den er bekendt med SMP..
Tlsidst skal det lige siges at det kun kan lade sig gøre med en Intel pentium II eller III og et BX chipsæt / LX chipsæt  !!!

Det er hvad der skal til !!!
Go fornøjelse
D                    >;)
Avatar billede msmows Nybegynder
25. april 2001 - 23:17 #8
RIP