Avatar billede mediaals Nybegynder
23. december 2005 - 12:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at se det brændte matriale

Hej

Jeg har en lite-on dvd brænder, har brændt flere skiver på den, men pludselig vil den ikke brænde mine egne film ud på dvd'en så dvd'en kan læses. Har prøvet at formatere computeren uden held. Brænderen Nero burner siger de er vellykket, og der er blevet brændt på skiven, men når man afspiller disken virker den enten ikke, ellers kommer der en menu lignde skærm frem hvor lyd og billed er flere "klip" som ikke hænger sammen.... hva er galt....?
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. december 2005 - 13:06 #1
Kan filmen vises på computeren ?
Avatar billede mediaals Nybegynder
23. december 2005 - 13:13 #2
Kan den godt..... i hvertfald den sidst prøvet....
Avatar billede nva Praktikant
23. december 2005 - 13:22 #3
Har du prøvet flere forskellige playere? Fx. http://www.videolan.org/vlc/
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. december 2005 - 13:23 #4
Har du skiftet skive mærke efter din DVD ikke vil læse skiverne, så kan det være derfor.

Det kan også være din brænder der er nusset indeni, eller er kommet lidt ud af justering.
Avatar billede mediaals Nybegynder
23. december 2005 - 13:31 #5
jeg har skftet skiver, men også prøvet de gamle som løsning, men med samme resultat.... og har prøvet 2 dvdafspillere (normale tv afsillere), den ene spiller den í "stop an go", den anden sier "no disk" den kan godt brænde normale cd'er, det er kun DVD'erne der er problem.... når jeg prøver at afspille disken i brænderen er der ingen problem ved brug af medieplayer....
Avatar billede nyside Nybegynder
23. december 2005 - 22:44 #6
Din Lite-on har et nr. hvilket er det ?
Du kan også gå ind på
http://www.videohelp.com/dvdwriters.php?DVDname=lite+on&cdrs=&cdrws=&dvdrs=&dvdrws=&dvdrsdl=&dvdprs=&dvdprws=&dvdprsdl=&dvdrams=&buffer=Any&cdrom=&dvdrom=&orderby=Name&hits=25&Search=Search&country=
Finde din Lite-on
Og der kan du se hvilke skiver andre har gode erfaringer med
Avatar billede mediaals Nybegynder
25. juni 2008 - 10:37 #7
slut