Avatar billede vandspand Nybegynder
23. december 2005 - 11:37 Der er 2 kommentarer

Buffered Image til en SWF-fil

Hej

Jeg sidder lige med et lille program der genererer nogle billeder og smider dem ud som .PNG. Nu er det så jeg fik den glimragende ide at det måske kunne være muligt at spytte dem ud som SWF filer istedet for...
Er der nogen der har gjort det før?
Er der nogen der har nogen gode ideer til hvordan man kan løse det??
Og kunne det tænkes der allerede er lavet noget der bare ligner lidt det jeg snakker om således jeg ikke skal til at opfinde den dybe tallerken igen???

Glædelig jul til alle og på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede soreno Praktikant
23. december 2005 - 18:00 #1
Hvad er en SWF for noget ?
Avatar billede vandspand Nybegynder
27. december 2005 - 10:13 #2
Det er flash filer...