Avatar billede bjarte Nybegynder
08. november 1999 - 14:16 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

2 mail i form???

kan jeg få et skjema til å sendes til 2 forskjellige mailadreser???

NB: ikke cgi .. pure html/javascript
Avatar billede kjeldsen Nybegynder
08. november 1999 - 14:25 #1
Kan du ikke bare gå ind på din
e-mailudbyders site og vælge abonnementsservice og derefter e-mail administration og derinde få din
e-mailadmin. til at videresende en kopi af mailen til en anden adresse ?
Så behøver dit skema kun sende til een adresse.
Avatar billede bjarte Nybegynder
08. november 1999 - 15:42 #2
kan vel gjøre det også.. men jeg vil heller angi dette i form...

men jeg tror , hvis noen vet om dette funker, at form action er f.eks mai@mail.com,mail@mailer.com

med komma som skiller???
Avatar billede bongi Juniormester
08. november 1999 - 19:33 #3
Det som bjarte skriver virker fint for mig, dog maximum 16 adresser.
Avatar billede bjarte Nybegynder
08. november 1999 - 20:27 #4
da tar jeg litt av poengene selv...
takk bongi
Avatar billede alt-x Nybegynder
08. november 1999 - 21:28 #5
;-)  Hjælp til selvhjælpe er den bedste hjælp  ;-)