Avatar billede rhandersen Nybegynder
21. december 2005 - 20:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tiger på x86

Hej Alle

Jeg har fået mod på at prøve at installere OS X Tiger på x86, er der nogle der ved hvor man kan downloade en ISO fil, uden den skal hentes fra en torrent?

Instruktioner osv har jeg fundet en masse af, det er bare filen jeg mangler.

- RhAndersen
Avatar billede shb Nybegynder
21. december 2005 - 20:10 #1
er os x tiger gratis, nej vel
Avatar billede rhandersen Nybegynder
21. december 2005 - 20:17 #2
Jo da .. Not

Du siger noget, det må man nok ikke på eksperten.
Avatar billede rhandersen Nybegynder
22. december 2005 - 15:07 #4
Strych> Der findes også en version der virker:)

Tjek f.eks. newz.dk
Avatar billede strych9 Praktikant
22. december 2005 - 15:09 #5
Sikkert nok. Var bare ved at falde ned af stolen af grin da jeg læste det, så jeg tænkte jeg ville dele. =) Det er især sjovt hvis man har set den goatse fyr han snakker om.