Avatar billede kingguru Nybegynder
21. december 2005 - 01:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Udpak underbiblioteker

Jeg har et bibliotek, med en masse underbiblioteker, hvori der er winrar filer. Kan man pakke dem ud i et huk ?
eller er det manuelt arbejde
21. december 2005 - 09:52 #1
Så 'manuelt' behøver det nu ikke at være...
Hvordan gør du nu ?
Avatar billede kingguru Nybegynder
21. december 2005 - 10:40 #2
Lige nu er det at gå ind i hvert bibliotek og pakke et bibliotek af gangen... så ud og videre til næste bibliotek.
21. december 2005 - 13:01 #3
Jeg tror ikke at der er andre muligheder...

... sådan gør man jo også med (jule)pakker en af de nærmeste dage...

PS: Du ved vel godt at der er et trix med [HøjreMusseTast] på *.RAR filen - så dukker en undermenu op med bla. direkte "udpak med..." muligheden...
Avatar billede kingguru Nybegynder
21. december 2005 - 14:26 #4
jo jo.. det kender jeg..
men jeg søgte på det på nettet, og fandt en der søgte nøjagtig det samme.. hvor man så skulle betale for at se svarret.. og det gad jeg sq ikke
Avatar billede kingguru Nybegynder
21. december 2005 - 22:17 #5
21. december 2005 - 22:20 #6
Mht.: http://www.experts-exchange.com/Miscellaneous/Q_21526307.html - rul rul rul ned og alle svarene står der (alligevel) ...
(Har ikke selv nærlæst dem...)
02. januar 2006 - 21:26 #7
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede kingguru Nybegynder
03. januar 2006 - 17:27 #8
RarSlave should be able to help you out. It is DOS based, but there is a GUI for it also. You can get RarSlave from http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=2570, and the GUI from http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=1580.
Avatar billede kingguru Nybegynder
03. januar 2006 - 17:32 #9
hvordan afgiver jeg point, når der kun er kommentarer
03. januar 2006 - 17:47 #10
http://expfaq.1go.dk/?id=24#kan_ikke_give_point ->
"En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan kvitteres med point. Du beder ham om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points."

Evt. selv læg et [svar] og del med den bruger som skal/bør have 'point' ...