Avatar billede du3n Nybegynder
19. december 2005 - 17:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af bluetooth til computer

Jeg har lige købt ny tlf. og skal nu bruge bluetooth på min computer for at overføre diverse filer/billeder.

Jeg ved ikke så meget om hvordan sådan noget fungere... Men jeg surfede lige lidt på nettet og fandt et efter min vudering godt tilbud:

http://www.remozone.dk/shop/default.asp?SetLng=26&Catid=63

Kan i forslå noget bedre eller hvad skal jeg gøre som uerfaren Bluetooth bruger :D

(Pris-niveuaet skal helst være fra 100-200 kr.)

På forhånd tak
Du3N
Avatar billede martinvandebelt Nybegynder
29. december 2005 - 18:02 #1
Den er god nok, jeg bruger selv PenDrive som jeg har købt i Holland for €12,95 (96 kroner).

http://www.remozone.dk/shop/default.asp?SetLng=26&Catid=63 er god nok til en fornuftig pris! :)

hilsen MArtin
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
20. februar 2006 - 15:48 #2
Du kan hgvsi du vil se den købe dem i alverdens telebutik... Meget nemt at få fat i...
Avatar billede du3n Nybegynder
15. april 2007 - 13:42 #3
Lukket