Avatar billede tisbris Nybegynder
14. december 2005 - 20:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Domæne controller

Jeg er ny indenfor servere og har derfor brug for lidt hjælp..

Jeg skal levere 2 servere, hvor den ene skal håndtere brugerrettigheder og password. Som jeg forstår det så er det ikke muligt at logge på netværket hvis denne ene server er 'gået ned' eller hva?

Det bringer mig til næste spørgsmål - er det ikke muligt at lade den anden server overtage denne 'funktion' indtil den første server igen er opppe og køre?

Har i nogen link til hvordan og hvorledes dette gøres og hænger sammen, da det ikke er noget jeg kan udføre nu, da jeg ikke har fået leveret serverene endnu, men jeg vil gerne være lidt på forkant ;-)

Takker
Avatar billede palle.kaastrup Nybegynder
14. december 2005 - 20:19 #1
Er det Novell Netware du vil installere eller er det Windows servere?

//kaastrup
Avatar billede tisbris Nybegynder
14. december 2005 - 20:32 #2
windows 2003
Avatar billede tisbris Nybegynder
14. december 2005 - 20:34 #3
ups - lader til det er det forkerte forum - flytter spørgsmålet