Avatar billede adolph Nybegynder
14. december 2005 - 10:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

eksporter bitmap

Er der nogen mulighed for at eksportere et bitmap fra et library i en fla fil ? jeg har nogle billeder jeg gerne vil editere i - men har dem kun i fla filen
Avatar billede barklund Nybegynder
14. december 2005 - 10:48 #1
Tror jeg sgu ikke rigtig. Men du kan højreklikke på symbolet i library, vælge Edit with, finde din photoshop.exe eller hvilket program, du nu benytter, og se om det kan virke. Det kan det nogle gange :)
Avatar billede kimg Nybegynder
14. december 2005 - 11:05 #2
Jeg plejer bare at trække dem ind på stage og kopierer dem, så kan du paste dem i det program du skal bruge til at redigere dem med.

Kim
Avatar billede adolph Nybegynder
20. december 2005 - 14:42 #3
Jeg kan ikke rigtigt få det til at virke med edit - så det bliver med print screen funktionen :( men tak for tips
Avatar billede adolph Nybegynder
08. juli 2011 - 10:50 #4
lukker