Avatar billede themanronnie Nybegynder
13. december 2005 - 22:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Microfon i brug flere steder

Spørgsmålet går i alt sin simpelthed ud på at jeg ikke kan forstå hvorfor jeg ikke kan bruge min microfon til flere ting ad gangen. F.eks.

Jeg sidder altid på voice over ip(ventrilo) og bruger min mic der. Hvis jeg gør det, kan jeg ikke optage lyd i alle lydoptagningsprogrammer, før jeg stopper det der bruger microfonen på det tidspunkt.
Det er lidt irriterende da jeg f.eks. ikke kan stemme min guitar med mit software, eller optage, som tidligere beskrevet...

Jeg har aldrig haft det problem under windows xp, så jeg håber at der er nogle 2000 brugere der kender problemet, og kan fikse det.

pf. tak.
Avatar billede themanronnie Nybegynder
15. december 2005 - 18:06 #1
er der virkeligt ingen der kan hjælpe :(?
Avatar billede themanronnie Nybegynder
28. januar 2012 - 16:19 #2
lukker