Avatar billede soc127754 Nybegynder
10. december 2005 - 13:28 Der er 1 løsning

Feltnavn og parametriserede forespørgsler

Jeg har en access-database med nogle ret lange feltnavne med æ,ø og å samt mellemrum. jeg kan ikke ændre på feltnavnene.

Når jeg opretter en AccessDataSource angiver den feltnavnene med "column1", "column2" osv. Den accepterer med andre ord ikke feltnavnene.

Hvad kan man gøre?
Avatar billede soc127754 Nybegynder
10. december 2005 - 14:25 #1
Har fundet løsningen:
man skal sætte feltnavnet i [] alle steder hvor det anvendes.