Avatar billede svendsen82 Nybegynder
10. december 2005 - 01:37 Der er 4 kommentarer

hvordan bliver det bedre?

jeg har lige et spørgsmål... jeg bruger en del tid på at spille counter strike... når jeg spiller kører min com på 100% og ram ca 70.
hvad kan jeg gøre for at det bliver bedre uden de helt store omkostninger.

har det her:
CPUID CPU Navn    Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.40GHz
Grafik Kort    nVIDIA GeForce FX 5900 XT
System Hukommelse    512 MB  (PC2700 DDR SDRAM)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
10. december 2005 - 02:41 #1
Når man tænker på at CS er fra ´95 er der nok ikke meget du kan gøre bedre :D

Du kan sikre dig at du kører 100fps ved at disable vertical sync på dit grafikkort. Høkreklik på desktop osv indstil det derefter i din gfkort konfig..

Vh
Avatar billede svendsen82 Nybegynder
10. december 2005 - 03:08 #2
jeg kører med 100 fps... men bare generalt synes jeg min com svinger en del.. kan det hjælpe at smide flere ram i??
Avatar billede innercitydk Nybegynder
10. december 2005 - 10:12 #3
Ja.. jeg har selv 1024 og faktisk eksakt samme processor. mit gfkort er et nvidia 6100 og det kører upåklageligt
Avatar billede innercitydk Nybegynder
10. december 2005 - 12:41 #4
Du kan hente et program der hedder RamIdle. Det er ret genialt det overvåger dine ram og befrier ram hvis de kommer under en vis grænse

http://downloads.pcworld.com/pub/new/utilities/system_resources_tune_up_/ramidlepro.exe

Vh