Avatar billede qwerty123 Nybegynder
09. december 2005 - 17:08 Der er 2 kommentarer

toolbar creator

Hey

Kunne godt tænke mig at lave min egen toolbar uden alt det spyware skidt og det, som jeg kan smide op som exe fil på min hjemmeside så folk kan installere dem og bruge dem.

Nogle der kender gode programmer til at lave dem? Gerne gratis hvis de findes ;)
Avatar billede roenving Novice
09. december 2005 - 17:33 #1
Hvordan kan de brugere, der ville downloade din toolbar, vide, at den er ren ?-)
Avatar billede qwerty123 Nybegynder
09. december 2005 - 20:34 #2
Fordi jeg fortæller dem det ;) Men har nu ikke så meget med sagen at gøre :)