Avatar billede hrskitzo Nybegynder
08. december 2005 - 19:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nogle som kan lave en forside til en opgave?

Hey Experter

Er der nogle som kan/vil lave en forside til en opgave om modstandsbevægelsen? Billederne som skal bruges skal være af modstandsmænd i f.eks. aktion eller bare andre relaterede billedere. Layoutet skal på en eller anden måde minde om "baggrunden" på denne bog.

http://shop.billesoe.dk/product.asp?product=386&sub=49&page=1

Håber der er nogle som vil hjælpe. Det hele skal fylde i A4 side.

Mvh.
Hrskitzo
Avatar billede weblex Nybegynder
08. december 2005 - 20:29 #1
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
08. december 2005 - 23:09 #2
Hey. Det er super fedt det du har lavet. Der er bare to ting.

a) Har du mulighed for at fjerne det røde og den tekst der står. Sætter nemlig selv tekst ind når jeg har fundet opgavens endelige navn.

b) lige over billede med bilen, var det muligt at "fade" billederne lidt mere sammen. Da man kan se kanten af billede.

Ellers er det super fedt. Lige det jeg havde brug for.

Mvh.

Hrskitzo
Avatar billede weblex Nybegynder
09. december 2005 - 17:43 #3
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
09. december 2005 - 17:48 #4
lige den allersidste ting. Har du mulighed for at "skære" lidt af bunden af da man kan se "baggrunden."
Avatar billede weblex Nybegynder
09. december 2005 - 19:04 #5
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
10. december 2005 - 16:08 #6
Super weblex. Lige det jeg skulle bruge.

Mvh.
Hrskitzo
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
16. december 2005 - 12:21 #7
Weblex --> Hvor har du fundet billederne? Skal oplyse det i min kilder :)

MVH
Hrskitzo
Avatar billede weblex Nybegynder
16. december 2005 - 16:08 #8
Jeg har bare fundet dem ved en simpel google-søgning:

http://images.google.dk/images?q=modstandsfolk&hl=da
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
20. december 2005 - 12:53 #9
Hej igen weblex, nun har jeg selv siddet og prøvet at lave den tekst på opgaven som du først lavede. Men kan bare ikke få det samme resultat som dit første udkast. Var det muligt at du evt. ville lave det igen med titlen "Danmark under Besættelsen" og evt. to eller tre udgaver med forskelige farver som baggrund. Den første med rød var rigtig god. Du skal nok få nogle ekstra point, hvis det er muligt.

Mvh
Hrskitzo

Ps: skal bruge det meget hurtigt :)
Avatar billede weblex Nybegynder
20. december 2005 - 16:20 #10