Avatar billede goody-goody Nybegynder
06. december 2005 - 00:40 Der er 3 kommentarer

kender I til clearwire.dk

Hej

Er der nogen der kender clearwire.dk og har hørt om det fungerer?
Det lyder i hvert fald billigt...
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
06. december 2005 - 07:44 #1
Tja - som udgangspunkt, hvis du ikke bor i København, Odense eller Århus, så glem det.
Avatar billede scandinavian Nybegynder
10. december 2005 - 21:41 #2
Ja, min bror har det.. Han bor i Odense C og der fungerer det i hvert fald fint..:)
Avatar billede zerocrash Nybegynder
11. december 2005 - 23:34 #3
Som #1 skriver - så skal du bo i en af de 3 byer for at få mulighed for det... Ellers må du finde noget andet.