Avatar billede tida Juniormester
05. december 2005 - 16:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med grafikkort

Hej allesammen...

Jeg sidder her med en forholdsvis ny computer, og nu står jeg så med et lille problem...

Når jeg kører et spil (World of warcraft) kommer der tik hak i grafikken. Grafikken går ikke i stå, men den skratter (hvis i forstår).. Jeg har et Radeon 9600 xt grafikkort..

Håber i kan hjælpe...
Avatar billede jacobdalby Nybegynder
07. december 2005 - 10:55 #1
Har du husket at opdatere og installere drivere til både grafikkort og til skærmen? Dette er tit et problem. Ellers så tjek lige hvor varm den bliver, hvis den bliver for varm kan det også få den til at køre dårligt. Dette kan afhjælpes ved at købe en køler grafikkortet, eller flytte en af dine nuværende kølere ned i nærheden af den så den kan lede den varme luft væk. En sidste ting kan være at der er meget støv inde i din computer. Prøv at støvsuge den hvis der er meget, det har hjulpet mange. Held og lykke med at finde ud af det
Avatar billede tida Juniormester
04. april 2006 - 14:39 #2
Måtte købe nyt grafikkort for at løse problemet...jeg lukker spørgsmålet