Avatar billede lars_munk Nybegynder
05. december 2005 - 08:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til skanning af netværk

Hejsa

Er der nogen der har kendskab til et program der kan skanne et lokalt netværk for hvilke maskiner der er på samt for hvilket mærke, model og serienummer maskinerne har??

Har prøvet med GFI LANguard 6, men jeg kan vist ikke hive den slags oplysninger ud af programmet.

Mvh Lars
Avatar billede christoffero Nybegynder
05. december 2005 - 10:42 #1
Tror ikke sådan et program findes, da det vel mere eller mindre vil være krænkning af folks rettigheder hvis man kan hente alle oplysninger om ens maskine?
Avatar billede lars_munk Nybegynder
05. december 2005 - 12:24 #2
Det er til arbejdsmæssigt brug. Desuden kan man jo med bl.a Languard trække alverdens andre oplysninger ud af maskinerne på netværket...
Avatar billede ole_hj Juniormester
10. december 2005 - 16:19 #3
Jeg har et program som kan se ip-adresse m.m programmet hedder CommView 5.0
nu kan du se om det er noget som du kan bruge.
Avatar billede lars_munk Nybegynder
01. juni 2006 - 12:54 #4
Lukker :-)