Avatar billede demaweb Nybegynder
23. april 2001 - 16:30 Der er 35 kommentarer

Logo design

Er der en der vil hjælpe mig med at lave et logo hvori der står \"NokiaWeb.dk\" ?
Logoet skal være maks. 200 pixels langt.
Bagrundsfarven er ligemeget, men den må da gerne være #e0e0e0. ?
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. april 2001 - 16:45 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. april 2001 - 16:46 #2
Hvad skal du bruge det til?

Du kan være 100% sikker på at Nokia får nedlagt fogede forbud mod en sider med navnet www.NokiaWeb.dk. Så er det spild at tid og penge at
købe sitet og lave logoet.

/per
Avatar billede astalavista Nybegynder
23. april 2001 - 17:15 #3
Avatar billede realone Nybegynder
23. april 2001 - 18:59 #4
Avatar billede demaweb Nybegynder
23. april 2001 - 19:05 #5
Jeg forstår ikke helt hvad du mener hoejrup?
Avatar billede demaweb Nybegynder
23. april 2001 - 19:06 #6
nomiz-

JEg kan ikke åbne dit logo?
Avatar billede demaweb Nybegynder
23. april 2001 - 19:09 #7
Realone -
Dit logo er flot, men kan du ikke lave sådan at NokiaWeb.dk er lige mere fremhævet? ellers godtnok

astalvista -
kan du ikke prøve at lave et nyt hvor teksten er mere vandret, og i en anden stil, og bagrunden skal gerne være ens farvet! Flot!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. april 2001 - 21:24 #8
demaweb> Det finder du ud af, når Nokia vil have dit website gratis. Der er nemlig lige en pige i sydkorea, der har måtte aflevere www.HarryPotter.com til forfatteren.

/per
Avatar billede realone Nybegynder
23. april 2001 - 21:43 #9
Avatar billede demaweb Nybegynder
24. april 2001 - 07:40 #10
hoejrup -

er du 100% sikker på at dette vil ske?

Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. april 2001 - 09:42 #11
Der er andre her på eksperten, der har forsøgt at oprette et Nokia site. Og de blev rådet til at tage kontakt til Nokia i Finland.

/per
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
24. april 2001 - 13:12 #12
hoejrup >>
Det passer nu ikke helt! Det du taler om er kun hvis det er en kommerciel site. Dvs. at hvis du på noget måde tjener penge på den (bannere etc.) har nokia ret til domainet.
Avatar billede demaweb Nybegynder
24. april 2001 - 14:00 #13
Logan

Det vil altså sige at jeg ikke må satte et banenr på siden hvor jeg fx. tjener 1,25 Kr,- pr. klik?
Og må jeg så heller ikke tjene penge på annoncer i nyehdsbrevet?
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
24. april 2001 - 14:02 #14
Nej, det må du ikke hvis du vil hedde noget med nokia.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. april 2001 - 16:49 #15
logan-raarup> Ingen fornuftige mennesker gider spilde penge på et site, hvis de ikke må tjener lidt penge.

/per
Avatar billede astalavista Nybegynder
24. april 2001 - 23:19 #16
http://web.pinknet.cz/~prcek/nokia.jpg

her er oxo et lidt anderledes logo jeg fandt*GGG*

Gad vide om det er nokia der stå bag... nahhh det tror jeg sq ik\'!!
Avatar billede astalavista Nybegynder
24. april 2001 - 23:20 #17
http://web.pinknet.cz/~prcek/nokia-er.jpg

og her mangler de vist forbindelse *lol*
Avatar billede astalavista Nybegynder
24. april 2001 - 23:58 #18
nå nu kommer der en lidt mere seriøs...

http://www.coolcity.f2s.com/eks/nokiaweb.jpg

/A
Avatar billede demaweb Nybegynder
25. april 2001 - 07:17 #19
Astalavista -

Siden kan ikke vises
Avatar billede demaweb Nybegynder
25. april 2001 - 07:19 #20
realone >>

Det logo du har lavet er rund i formel, gider du prøve at lave det der er \"firkantet\" i formel? Du ved vel hvad jeg mener?
Avatar billede realone Nybegynder
25. april 2001 - 18:13 #21
Avatar billede demaweb Nybegynder
25. april 2001 - 18:23 #22
Jeg kan godt lige nokiaweb04.jpg !

Kan du ikke lave den i en anden skrift. Og et logo hvor der står \"NokiaWeb.dk\" og \"Dyfo.dk\" ?
Dvs. at der skal lavet to logoer, som er ens. men hvor der bare står noget forskilligt! Tak!?
Avatar billede demaweb Nybegynder
26. april 2001 - 16:28 #24
Realone >>

Gider du hjælpe med at lave et logo mere?
Det skal være med en flot skrift, og en sej bagrund, teksten skal være \"DeMaWeb.dk\".
På siden skal jeg have info om mig selv, og nogle Script (PHP/MySql), og andet (min private hjemmeside).

Hvis du gider hjælpe skal du nok få 10 piont mere for dette spørgsmål! Tak.
Avatar billede realone Nybegynder
26. april 2001 - 17:13 #25
demaweb --- Hvilken størrelse...?? Og hvad mener du præcist med en \"sej baggrund\"..?? (Mønster, billede...??)..

Jeg skal se hvad jeg kan gøre...    ;o)
</RealOne>
Avatar billede realone Nybegynder
26. april 2001 - 18:09 #26
demaweb --- Og er 10 point ikke lidt lidt..?? ;o)
</RealOne>
Avatar billede demaweb Nybegynder
26. april 2001 - 19:40 #28
Så får du 70 piont ialt! ok?

Kan du ikke lave en mere farverig bagrund?
ellers kan jeg godt lide den takst du har brugt på \"dema06.jpg\"! Gider du prøve igen?
Avatar billede demaweb Nybegynder
26. april 2001 - 19:42 #29
skriften på \"dema06.jpg\" og \"dema08.jpg\" syntes jeg er godt! prøv med demme!
Avatar billede realone Nybegynder
26. april 2001 - 19:54 #30
Er formen ellers god nok..??
Avatar billede demaweb Nybegynder
27. april 2001 - 18:23 #31
Nej, det skal ikke være så mange kanter! Tak.
Avatar billede demaweb Nybegynder
29. april 2001 - 08:12 #32
Det må gerne være firekantetm i formen, eller noget du syntes er flot.
Skriften skal gerne være ligesom den i dema08.jpg.
Bagrunden skal gerne være en med en nogle flotte farver, har du ikke en du syntes vil passe godt til en side med script ?
Avatar billede demaweb Nybegynder
01. maj 2001 - 14:53 #33
Hallo, realone....

Gider du hjælpe eller hvad?
Avatar billede realone Nybegynder
01. maj 2001 - 21:56 #34
demaweb --- Ja ja...  Tænker som en gal over designet af logoet... Der går lige et par dage pga. eksamen osv., men så skal jeg være der.. ;o)
</RealOne>
Avatar billede realone Nybegynder
08. maj 2001 - 15:41 #35
Her er så et bud:
http://www.whitehat.dk/realone/dema10.jpg

Altså, personligt kan jeg meget godt li\' det fordi det fanger og der er en masse interessante ting på det som man kan genkende... Håber du kan li\' det..  ;o)
</RealOne>