Avatar billede pezzo Nybegynder
01. december 2005 - 16:56 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Fjerne Win2003Server og Win2000 ind i stedet

Jeg har installeret en Win 2003 Server (Trial) og vil så gerne fjerne den trial nu ved at så ligge min "gamle" Win2000 Server ind men da den CD ikke bootable kan ikke lige se hvordan jeg gør det?
Avatar billede snowball Novice
01. december 2005 - 17:05 #1
Du kan lave de 4 setup disketter og så boote på dem.

På din Win2k Server CD er der en folder der hedder "bootdisk". I den folder kører du blot "MAKEBT32.exe" for at lave disketterne.

Men hvordan kan det være din Win2k Server CD ikke er bootable? Det er de normalt ;)
Avatar billede pezzo Nybegynder
01. december 2005 - 17:06 #2
snowball> Aner ikke hvorfor? Tror også den har været før men er den ikke længere?

Men altså jeg har ikke diskettedrev i min server?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
01. december 2005 - 23:17 #3
Hvis du har cd'en så kan du lave en ny der er bootable ved hjælp af den gode gl. slipstreams guide - (du kan så ligge sp4 ind med det samme)
http://www.petri.co.il/windows_2000_sp_slipstreaming.htm
I bunden er der henvisninger til at lave en bootcd