Avatar billede sbjerre Nybegynder
01. december 2005 - 10:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Streaming video fra Windows Media Services til Mac fejler

Hej

Jeg har et lille projekt, hvori der indgår streaming video fra Windows Media Services. Der er et problem med at streame til MAC, men det virker fint fra PC'er.

Er der nogle der gider teste følgende link, og måske har en ide om hvorfor det ikke virker.
Jeg kunne have en mistanke om at streaming til MAC måske bruger en anden port en 554 (MMS protokollen), men er ikke sikker.

Her er linket
http://ekspertguiden.kbhamt.dk/fullprofile.aspx?pid=3cdabd69-
0bc4-49a5-9228-52f3c478351b

mvh sbjerre
Avatar billede sbjerre Nybegynder
01. december 2005 - 10:27 #1
Avatar billede sbjerre Nybegynder
01. december 2005 - 10:28 #2
nå det vil den bare ikke men læg mærke til at linket kører over 2 linier, eller start med http://ekspertguiden.kbhamt.dk og klik på een af eksperterne nederst
Avatar billede sd8220 Seniormester
02. december 2005 - 09:40 #3
Hejsa
Jeg får i både Safari og Firefox efter noget ventetid på siden en boks frem, hvori der står:
"Cannot open the file. Verify that the path and filename are correct and try again."
Og så forsvinder fremhævningen af mediaplayerens "stop"-knap. Håber det kan hjælpe dig en smule.
/Seb