Avatar billede hadi2003 Nybegynder
30. november 2005 - 14:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

glemte adgangs koden til log on profil

jeg købte en mac g4 bærbare, jeg  brugte den ik i et stykke tid og jeg opdagede at jeg glemte min kode der hvor man skal logge på computeren, jeg har desværre ingen cd'er til osX. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, skal jeg skaffe et nyt osX , eller er der en måde hvor jeg kan resete min kode. er der nogen der har en løsning, hjælp
Avatar billede trolll Nybegynder
30. november 2005 - 14:21 #1
Prøv at søge på google efter "Mac OS X Password Recovery", så er der mange guides til det du savner. Har selv lige haft samme problem, men med sådan en guide er det hurtigt løst.
Avatar billede hadi2003 Nybegynder
30. november 2005 - 14:47 #2
vil undersøge det nu,,vender tilbage senere. tak
Avatar billede hadi2003 Nybegynder
02. december 2005 - 10:11 #3
det hjalp med at søge og det lykkedes tak