Avatar billede black_-_hawk Nybegynder
29. november 2005 - 18:17 Der er 1 kommentar

Forward problemer

Hej jeg har overstående server, serveres navn er.:

"servernanvn".dk

når klienterne på serveren prøver at gå ind på hjemmesiden www."servernavn".dk, så får de bare "siden er under opbygning" i deres browser. Alle andre hjemmesider virker fint, så mit spørgsmål er.:

Er det ikke noget med at forwarde noget DNS? hvis ja hvordan gør man det? - hvis nej hvad kan problemet så være?
Avatar billede cbm30 Nybegynder
30. november 2005 - 11:29 #1
du skal oprette en ny A record med navnet www i forward lookup zonen

under ipadresse tilføjer du webserveren

claus