Avatar billede mekaniker Nybegynder
29. november 2005 - 13:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Find body width for fil i en iframe

Jeg har en iframe, filen i denne bliver selvfølgelig skiftet ud, alt efter hvilket link, man trykker på i en menu.

På iframen har jeg en autoscroll function og denne virker også helt perfekt.

Autoscrollen er en mouseover effekt på et billede..!

Men hvis nu at indholden kan være i iframen, så scrollbaren ikke "vises" vil jeg gerne skjule dette billede med mouseovereffekten.

Derfor vil jeg gerne finde en måde hvorpå jeg kunne finde bredden af <body>. jeg har kigget på nogle eksempler, men resultatet bliver forskelligt, alt efter hvilken browser jeg bruger.

Er der en der har en god ide til, hvordan jeg finder denne bredde, og vel at mærke at resultatet er det samme, uanset "browser" og "platform" (IE, firefox, MAC, PC, NS)
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2005 - 15:45 #1
Er du sikker på, at det ikke er fordi siden i din iframe simpelthen får forskellig bredde i de browsere? Så skal de jo give forskelligt resultat.
Avatar billede mekaniker Nybegynder
07. juni 2006 - 14:28 #2
lukker