Avatar billede tauron Nybegynder
28. november 2005 - 13:16 Der er 3 kommentarer

Sort skærm i MediaPlayer10

Jeg er pludselig løbet ind i et underligt problem med MediaPlayer, som viser sort skærm på min Dell fladskærm ved afspilning af måde mpeg og wmv film.  Filmen vises udmærket når jeg slutter TV til grafikkortets S-video udgang.  Fladskærmen er koblet til via digital indgang, og virker i øvrigt udmærket til alt andet.  Bl.a. kan den vise .mov-film i QuickTime.

Jeg har prøvet at geninstallere MediaPlayer og slærmdriver, men det hjælper ikke.  Jeg er helt på bar bund med problemet, men måske har et lyst hoved en ide om, hvad jeg yderligere kan prøve.
Avatar billede nva Praktikant
28. november 2005 - 13:34 #1
Har ingen forstand på det men mener at have læst at man kun kan vise film på én skærm af gangen, så måske kan du vælge pc-skærmen som primær istedet for tv'et?
Avatar billede nva Praktikant
28. november 2005 - 14:33 #2
Måske kan du få noget ud af at kigge på denne tråd : http://www.eksperten.dk/spm/668022
Avatar billede tauron Nybegynder
30. november 2005 - 13:29 #3
Der var desværre ikke hjælp at hente.  Problemet synes at være isoleret til MediaPlayer 10 (og produkter, der indirekte kalder samme mekanisme).  Kan det måske være noget med en inficeret codec?