Avatar billede x-phase Nybegynder
28. november 2005 - 08:03 Der er 2 kommentarer

kan man låse en frame?

hey. kan man låse en frame i bredden (width) sådan så at man ikke kan scrolle f.eks. hvis man kan hvad er koden så.
Avatar billede jokkejensen Novice
28. november 2005 - 10:48 #1
du "låser" den ved at sige <frame width="500px"> altså vil den være 500px INDTIL der kommer et større block element derind i.. altså hvis du smider en 600px bred tabel ind i framen, vil den blive forstørret.
Avatar billede milandt Nybegynder
28. november 2005 - 11:47 #2
.. med mindre du sætter style="overflow:hidden;" på din iframe. så vil et større block element ikke udivde din iframe.