Avatar billede mexico Nybegynder
27. november 2005 - 18:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfan fjerner jeg min DVD's firmvare igen?

Jeg er kommet til at tilføre mit DVD drev en forkert firmvare version, så nu kan jeg ikke opgradere med den rigtige. Hvordan sletter jeg den firmvare som ikke skal bruges?

Mvh Søren
Avatar billede hottadpole Nybegynder
27. november 2005 - 18:53 #1
Den skal retur til forhandleren før det kan lade sig gøre. Desværre er den slags gerne mod betaling.
Avatar billede mexico Nybegynder
27. november 2005 - 19:21 #2
Det er da forhåbentlig løgn - hvad nu hvis forhandleren ikke findes mere?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2005 - 19:34 #3
Når du opdaterer laves der først en backup af den gamle firmware, så kør opgraderingsproceduren igen, så kan du nedgradere.

Backup ligger i samme mappe som opgraderingsværktøjet.
Avatar billede ranglen Nybegynder
27. november 2005 - 21:28 #4
john, nu antager du vel, at der stadig ligger noget intakt firmware i drevet, som kan tage imod den gamle backup?
Avatar billede mexico Nybegynder
27. november 2005 - 22:04 #5
ok, men der var kun én .exe fil og intet andet. Så har jeg vel ikke andre muligheder?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2005 - 22:06 #6
ranglen selvfølgelig