Avatar billede esoulman Nybegynder
26. november 2005 - 17:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløs phono stik fra pc til anlæg?

Hej Gutter

Kan det lade sig gøre at overføre lyd fra computeren trådløst til sin forstærker/receiver? Det er blot phonostik jeg har til nu og ville gerne slippe for ledningen...
Avatar billede esoulman Nybegynder
26. november 2005 - 17:25 #1
... i givet fald, hvordan og hvor kan jeg finde produkter og priser?
Avatar billede lasserasch Juniormester
26. november 2005 - 17:56 #2
Ja, du kan gøre flere ting!

Enten kan du købe en Trådløs router, som har indbygget media connector. Jeg kan ikke lige huske hvem det er der laver den, men den findes og virker vist ganske glimrende.

Eller kan du købe en media trådløs sender.
F.eks. denne fra Creative : http://www.prcdata.dk/page.asp?screen=1004

Det kræver jo så at du har et trådløst netværk i forvejen!

/Lasserasch
Avatar billede lasserasch Juniormester
26. november 2005 - 17:57 #3
Ja, og her kommer så lige den korrekte adresse :

http://www.prcdata.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=51097204