Avatar billede homer2000 Nybegynder
25. november 2005 - 19:51 Der er 9 kommentarer

Booking kalender

Hej

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp venner.

Jeg skal have lavet en booking kalender.

Der har følgende indhold:

Lodret skal der være tider.

fra kl 9:00 - 01:00 incl. halvetimer

Vandret skal der stå baner 1- 14 ( bane 1, bane 2 osv. )

Altså en dag til dag kalender ( Helst en evigheds kalender )

Har et par ønsker mere, men ikke et krav.

Hvis det ikke er for omfattende, ville dette her være fedt:

Når man booker, kommer der en boks frem. Der vælger man, bane/er, navn, tlf nr og yderlige informationer. ( Ole Nielsen, bane 1-2, fra 14:00 til 16:00, børnebander på begge baner )

Og at man kan give div bookings forskellige farver. ( Hvis en booker en børne fødselsdag, kan man gøre boksen rød, og booking af baner + spisning, er boksen grøn. Alm booking grå. )

Håber der er nogle der har lyst til at hjælpe.

på forhånd tak til alle.

Hilsen Homer2000
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
25. november 2005 - 20:17 #1
Avatar billede homer2000 Nybegynder
25. november 2005 - 20:40 #2
Tak for dit forslag.

Har prøvet CyberMatrix Meeting Manager, og den er super.

Men det er nu sjovere med et system, der er bygget 100 % til det jeg skal bruge det til.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
25. november 2005 - 20:43 #3
Avatar billede homer2000 Nybegynder
25. november 2005 - 20:50 #4
Det er det jeg helst vil undgå. Jeg har jo ikke brug for et stort omfattende program. Bare et lille simpel program.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
25. november 2005 - 20:58 #5
Koster stadigvæk penge, men først efter en sæson og ikke så mange:
http://tennis.about.com/od/software/
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
25. november 2005 - 21:04 #6
Avatar billede pillpopper Nybegynder
25. november 2005 - 23:30 #7
.
Avatar billede homer2000 Nybegynder
26. november 2005 - 00:11 #8
Jeg takker for de links, men jeg søger en eller flere der vil lave en kalender for mig, bygget som beskrevet.

Håber der er en frisk person derude, som har mod på den opgave.
Avatar billede homer2000 Nybegynder
26. november 2005 - 13:48 #9
Er her ikke en der kan lave det for mig i access eller excel ???