Avatar billede damkvist Praktikant
23. november 2005 - 08:26 Der er 7 kommentarer

Mike's DHTML scroller (By Mike Hall)

Jeg bruger ovennævnte stump JavaScript men det fungerer desværre ikke i Firefox browsere. Findes der en nyere version eller hvad kan der være galt ?
M
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. november 2005 - 08:33 #1
efter hvad jeg kan finde virker din scroller ikke i firefox.

Måske kan du bruge en af de her på denne side:
http://72.14.207.104/search?q=cache:3zHETM2dZWkJ:w100w.com/english/javascript/text_scrolling/+Mike%27s+DHTML+scroller+firefox&hl=da
Avatar billede roenving Novice
23. november 2005 - 13:09 #2
Måske vil det række med geeeets: http://www.ghtml.com/showoff/scrollbar/index.html !-)
Avatar billede damkvist Praktikant
23. november 2005 - 13:41 #3
Tja, er ikke helt sikker. Ville jo gerne beholde førstnævnte, da den er indbygget godt og grundigt forskellelige steder. Det er et klikbart nyhedsmodul der ruller med et mindre billed og samt tekst ...
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. november 2005 - 15:29 #4
jeg læste at grunden til at det ikke virkede i mozilla var noget med DOCTYPE.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. november 2005 - 15:30 #5
Avatar billede damkvist Praktikant
23. november 2005 - 19:09 #6
Tja, jeg kommer et lille stykke, har dog ikke DOCTYPE nogen steder. Men i artiklen nævnes en anden hjemmeside, herfra lånte jeg JS og kom et skridt videre, men der er stadigvæk flere fejl som jeg ikke kan gennemskue. Denne hjemmeside's scroller fungerer dog heller ikke under Firefox så det ser ikke så heldigt ud.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. februar 2006 - 16:58 #7
Du mangler at lukke spørgsmålet.