Avatar billede warezio Nybegynder
23. november 2005 - 07:22 Der er 1 kommentar

Download Hastighed?

Dette er måske ikke kun om internet, men tror en del af jer måske kender svaret..

Syntes heletiden man høre om 3G telefoni dre arbejder med 396kb/s eller noget i den stil som de siger er så hurtigt

Men jeg tænkte på .. Hvor hurtigt er hastigheden i normal samtale.. Hvis man ringer mellem 2 mobiler.. Jeg mener jeg syntes da det lyder fint når man snakker sammen.. Så det er vel også omkring de 256kb/s er det ikke?
Avatar billede kenp Novice
23. november 2005 - 14:26 #1
Du kan ikke rigtig sammenligne det... men hvis man køre med iptelefoni eller andet som transmiter tale via tcp/ip så skal der helst være minimum 128 kb/s ledigt.