Avatar billede sunefr Nybegynder
23. november 2005 - 00:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

lsass.exe systemfejl! Computeren vil ikke starte!

Hej alle.
Når jeg tænder for min computer starter den som normalt, men når den når "Windows XP startes" billedet, springer der følgende fejl op på skærmen:

lsass.exe - Systemfejl
Initialisering af SAM (Security Accounts Manager) mislykkedes på grund af følgende fejl: Den angivne fil blev ikke fundet. Fejlstatus: 0xc00000034. Klik på Ok for at lukke systemet og genstarte i fejlsikret tilstand. Hændelsesloggen indeholder mere udførlige oplysninger.

Jeg har prøvet at genstarte computeren mange gange, og trykket F8 samtidig og valgt alle former for fejlsikret tilstand, men hver gang når den altid til samme sted med samme fejlmeddelelse... Jeg har ikke rigtig noge anelse om hvad jeg skal gøre ved det, når jeg slet ikke kan komme ind i Windows.

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej?

På forhånd mange tak for hjælpen!!!

Med venlig hilsen
Sune Frandsen
Avatar billede hcma Novice
23. november 2005 - 01:09 #1
Avatar billede sunefr Nybegynder
24. november 2005 - 19:43 #2
Jeg har smidt min XP CD i og bootet fra den, men det er som om, at den kun vil installere XP igen og ikke reperare... Jeg sidder med et skærmbillede foran mig hvor jeg kan se mine partitioner, men kun trykke enter for at installere eller l for at slette F3 for at afslutte...
Avatar billede sunefr Nybegynder
24. november 2005 - 20:04 #3
skal jeg prøve at installere windows igen oveni en af de gamle installationer?
Avatar billede hcma Novice
24. november 2005 - 22:54 #4
har du husket dette: Sæt din WindowsXP - CD i CD-Rom-drevet og tænd for din PC. Efter nogle sekunder så skriver den tryk på en tast og det skal du så gøre.
Avatar billede sunefr Nybegynder
27. november 2005 - 14:36 #5
Ja, jeg trykker på en tast når den skriver det... Så går den over i en blå menu hvor den indlæser en masse filer og så skriver den hvilker partitioner der er, og hvor jeg kan installere XP henne...
Avatar billede hcma Novice
27. november 2005 - 14:47 #6
har du læst vejledningen  (særlig punkt 3+4+5+6)
Avatar billede sunefr Nybegynder
27. marts 2006 - 11:43 #7
hov, dette var stadig åbent ved en fejl...
Avatar billede sunefr Nybegynder
27. marts 2006 - 11:43 #8
lukket
Avatar billede brandy26 Nybegynder
02. april 2006 - 20:48 #9
jeg har samme problem skal jeg virklig geninsterller min computer når jeg repirer så står det samme på skærmen nor der skal til at instalerer oven i den gamle