Avatar billede title-mj Nybegynder
22. november 2005 - 14:34 Der er 5 kommentarer

egelsk Interwiev

Jeg skal lave et opdigtet interwiev med en medlem af KKK (Ku Klux Klan), i engelsk stil. Men jeg står rimelig meget på bar bund. Derfor ville jeg høre om der var nogen der havde forslag til hvilke spørgsmål man kunne stille?
Avatar billede hpo Nybegynder
22. november 2005 - 15:08 #1
Godt spørgsmål, må jeg sige. Mon ikke det handler om at du selv skal finde vinklen på interviewet, og tage den derfra?

Jeg kan da se flere vinkler på et interview:
1. En bestemt hændelse, som f.eks. likvidering - hvordan udspørger man en KKK'
er om dette, og hvad er det antageligt, at han/hun svarer ?
2. Baggrunden for deres aktiviteter - hvilke motivationer kan du forestille dig at medlemmer af KKK har/havde?
3. Samfundsmæssige konsekvenser af en sekt som KKK
4. Loven og KKK

Find selv din egen vinkel, og forsøg at lade KKK'eren svare så oprigtigt. Lad evt. en af dine bekendte spille KKK'er.

/hpo
Avatar billede themom Nybegynder
22. november 2005 - 16:25 #2
om optagelses ritualer for hvide og sorte er de samme?

grunden til vedkommende søgte optagelse i KKK?

udbredelsen af KKK?
Avatar billede hpo Nybegynder
25. november 2005 - 14:30 #3
Kunne du bruge noget af ovenstående?

Ellers kom med lidt feddback, så vil jeg gerne se om jeg kan hjælpe dig videre med dit projekt.

/hpo
Avatar billede themom Nybegynder
06. december 2005 - 16:08 #4
lukketid ??
Avatar billede hpo Nybegynder
03. januar 2006 - 11:04 #5
lukketid?