Avatar billede rmp Nybegynder
21. november 2005 - 14:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adgang til instillinger af menuen start

Hej eksperter

Hvordan får jeg adgang til indstillingsboksen: Menuen Start og Proceslinie i Windows 2000 når jeg ikke kan højreklikke?

Der ligger ingen genvej i kontrolpanel og da jeg ikke har nogen mus, men kun en trykfølsom skærm, så har jeg endnu ikke fundet en metode til at komme ind i indstillingerne. Er der nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Rasmus Mark Pedersen
Avatar billede udvikler Nybegynder
21. november 2005 - 14:36 #1
Kontrol panel -> Udseende og temaer -> Proceslinie og menuen start
Avatar billede rmp Nybegynder
21. november 2005 - 17:10 #2
Der er ikke noget der hedder udseende og temaer under mit kontrolpanel. Andre forslag?
Avatar billede a_o Nybegynder
22. november 2005 - 04:45 #3
Er det heller ikke i

START - INDSTILLINGER - og her ligger den nederst i menuen.
Avatar billede rmp Nybegynder
29. november 2005 - 10:40 #4
Jo, det virkede! Tak for hjælpen. Skriv hvis du vil have point.
Avatar billede rmp Nybegynder
01. januar 2006 - 11:20 #5
Jeg lukker denne tråd. Men tak for hjælpen!