Avatar billede sebas Nybegynder
21. november 2005 - 14:01 Der er 1 kommentar

Navision - danske bogstaver mangler på nogle udskrifter

Når vi fra Navision 4.0 udskriver følgesedler til den ene matrixprinter og benytter skrifttype Courier 10 pkt. så er de danske bogstaver lavet om til underlige tegn.

Dette er sket efter at vi har skiftet over til en windowsdriver. Ellers går det fint med at skrive danske bogstaver ud fra den pågældende computer.

Er der nogle som har en idé om hvad der er galt?
Avatar billede trm Nybegynder
03. oktober 2006 - 09:52 #1
Prøv evt. at checke at opsætningen på matrixprinterene er den samme, hvis printerne ellers er ens - du skriver ikke, hvad det er for et mærke. Men de fleste matrixprintere kan emulere f.eks. IBM og Epson, og det kan være det der gør forskellen. Eller en anden forskel i opsætningen. Opsætningen kan normalt udskrives via tryk på en eller flere knapper, evt. når printeren tændes - se manualen.

/Trm