Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 13:47 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

POINT SYSTEMET STINKER...MÅSKE:)

Listen ser sådan ud:
1  erikjacobsen  55175
2  sjensen  40115
3  tdaugaard  37962
4  olebole  37486
5  xtom`  35248
6  makse  34805
7  jumper  33992
8  teknik  29619
9  cyberesben  29152
10  phylox2  28662

hvordan i helvede skal ny oprettede ekspert brugere kunne indhente dem...bliver ens point reseted 1 gang om året? eller få man noget for dem af admin
Avatar billede smms Nybegynder
22. april 2001 - 13:49 #1
de er da hurtigt hentet ;-]
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 13:51 #2
Det har været diskuteret før, de bliver ALDRIG nulstillet.
Prøv at se på Tdaugaard, han var da godt på vej mod førstepladsen.
Og Netsrac er også på vej mod top10.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. april 2001 - 13:53 #3
Jamen, hvem siger du skal indhente dem. Det er da ikke det, som det handler om.
Det handler om at få - og give - hjælp. Ja, så er der nogle top 10 lister for sjov.

Prøv lige at være her i mere end 3 dage før du kritiserer noget så fundamentalt.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. april 2001 - 14:05 #4
sikke noget at brokke sig over *tsk tsk*
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 14:06 #5
Elhamame du har en hastighed på -73 point om dagen. Om Experten så blev nulstillet hver 2. time ville du ikke overhale EJ med hans +74 point om dagen.

(Begge er taget udfra hvad der står på de pågældende personers mini-site, og jeg fralægger mig et hvert ansvar for tallenes rigtighed... men cådan cirka)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. april 2001 - 20:40 #6
elhamame:> Jeg startede her for ca. 1½ år siden og da lå erikjacobsen også #1 (og sjensen #2 hvis ikke jeg husker forkert ..). I starten sketet der IKKE en skid .. jeg var ligesom alle de andre nye der kun havde 300 point.. så her for godt 8 mdr. siden der begynde jeg at sidde her 24/7 (det var tæt på ..*G*) og i Januar lå jeg på #4 eller #3 (ka ikke heeelt huske det ..). Det tog mig så ca. ~3-4 mdr. at nå derop fra INGENTING ... (=~2300 point..)

Så det KAN lade sig gøre hvis man vil ...
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 20:52 #7
Nok nærmere 25/8 hvis jeg husker ret :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. april 2001 - 20:55 #8
*G* var det ikke dengang jeg KOM på T10 ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 20:57 #9
Det er sikkert rigtigt, men gennemsnits tiden på et svar i asp-sektionen kom da lagt ned(og VB).
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. april 2001 - 20:58 #10
hæ hæ .. ja det er rigtigt... jeg ligger da også #1 i ASP kat. med ~10K fra #2 :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 21:01 #11
Og VB-kategorien med 2k fra Blazer.
... HA, jeg ligger på 3. pladsen i Design:Generelt og 5. pladsen i Design:feedback.
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 21:01 #12
Jeg har da heller ikke sagt, at jeg ville indtage 1. pladsen..det ville da være syndt for jer...det er jo pære let.
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 21:03 #13
elhamame <--> Godt, så er der ikke flere problemer med nulstilling af brugere?
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 21:07 #14
POINT SYSTEMET STINKER...MÅSKE:)

Jeg sagde måske, men det tænkte I måske ikke over?
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 21:07 #15
POINT SYSTEMET STINKER...MÅSKE:)

Jeg sagde måske, men det tænkte I måske ikke over?
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 21:07 #16
POINT SYSTEMET STINKER...MÅSKE:)

Jeg sagde måske, men det tænkte I måske ikke over?
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 21:07 #17
POINT SYSTEMET STINKER...MÅSKE:)

Jeg sagde måske, men det tænkte I måske ikke over?
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 21:07 #18
POINT SYSTEMET STINKER...MÅSKE:)

Jeg sagde måske, men det tænkte I måske ikke over?
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 21:08 #19
hov
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 21:10 #20
Okay nu HAR vi i hvert fald fattet det!
Men brugerne vil ALDRIG blive nulstillet ligegyldig hvad du siger til Admin, så denne diskution er ret ligegyldig.
Avatar billede mystart Nybegynder
22. april 2001 - 21:14 #21
luk dog spm
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 21:23 #22
NU KAN JEG JO IKKE LUKKE SPØRGSMÅLET FOR I HAR KUN KOMMENTERET MIT SPØRGSMÅL....JEG ER IKKE EN SKITZO SÅ JEG SVARE IKKE PÅ MIT EGET SPØRSMÅL.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. april 2001 - 21:26 #23
så luk nu
Avatar billede mystart Nybegynder
23. april 2001 - 13:34 #24
man kan faktisk godt svare på ens eget spm. ellers er det noget nyt eksperten lige har lavet om!
Avatar billede tkirk Nybegynder
23. april 2001 - 13:40 #25
lol - skitzo! lol
Avatar billede mystart Nybegynder
23. april 2001 - 13:56 #26
han er da lidt af en taber, hehe... tor det er ham der hænger foran skærmen dagen lang...
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. april 2001 - 13:57 #27
Taber? Hvad har han tabt? Og hvem snakker vi om?
Avatar billede elhamame Nybegynder
23. april 2001 - 14:13 #28
***River mig selv i håret når jeg tænker på mystart dumme kommentarer****
****Jeg beder dig vende ryggen til...hvorefter jeg giver dig et spark i røven*****
*****du løber grædende hjem******
*****skifter bukser, da du tissede i dem af skræk****
****du finder ud af, at du er en fagget****

jeg bliver lige nød til, at smide disse kommentarer ud fordi min hensigt var IKKE, at gøre nørdede ekspert-brugere surer over noget så latterligt....det er et totalt normalt spørgsmål, som jeg interesserede mig for, at have svar på....der stod ikke noget om det nogen steder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede tkirk Nybegynder
23. april 2001 - 14:24 #29
Lamer!
Avatar billede elhamame Nybegynder
23. april 2001 - 14:25 #30
LAMER....Godt du ved hvad du selv er...lad være med at poste mere her inde....!!!!!!!!JEG HAR LUKKET DETTE SKIDE SPØRGSMÅL DIN ***** LAMER
Avatar billede elhamame Nybegynder
23. april 2001 - 14:26 #31
Jeres hoveder er lige så messed op, som dette:

aofjasoiåwa08hnea0mhb0h8å5w08423h0hbr0ma´+3juh508br0t0sm09rtbus098utn098u0mw npoijrspihnjpidthjbijdyiosdzjnioyndhoijrn0jrdsåphijfdpoihjnhjnpiodxjhndjphjpdfpigjåsrn+å5tuew095muw5u09wi+0åaiårkjdbmmdkfmdibpndsibs
Avatar billede tkirk Nybegynder
23. april 2001 - 14:28 #32
Det er da totalt lamt, at du skal sidde og tilsvine andre, når de kommer med ganske udemærkede gode argumenter for, at pointsystemet er godt!

Og så den måde du gør det på, gør det totalt umuligt at svare seriøst på noget som helst af det...
Avatar billede elhamame Nybegynder
23. april 2001 - 14:30 #33
om denne linie var til mig eller ej så finder jeg det ikke, som et godt argument!

han er da lidt af en taber, hehe... tor det er ham der hænger foran skærmen dagen lang...

af mystart
Avatar billede mystart Nybegynder
23. april 2001 - 14:43 #34
det er fint nok . jeg er pisseligeglad . men hvad sidder du der hvor du sidder for ? når du kommer med et spm her og du får svar og gode argumenter . og derefter begynder at tilsvine folk fordi at pointsystemet ikke bliver nulstillet . jeg synes ikke min kommentar var upassende

en sidste kommentar for denne omgang . defination af en \"nørd\" . en nørd er en klog person . mest af opfattelse af en der sidder ved en computer . jeg er nørd . og jeg er stolt af det . det tror jeg de fleste eksperten-brugere er . har jeg ret venner ?

<? echo \"Over and out!\"; ?>
Avatar billede elhamame Nybegynder
23. april 2001 - 14:44 #35
jeg tilsviner kun dig nu
Avatar billede mystart Nybegynder
23. april 2001 - 14:49 #36
fint . jeg vil ikke tilsvine dig mere . men jeg føler ingen trang til at undskylde . og jeg stopper for nu . eksperten er det varme sted . bliv varm . få glæde i livet . venner kan også fås på Internettet . lev livet

<? echo \"Over and out!\"; ?>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. april 2001 - 18:24 #37
\"Al magt til nørderne\"
Avatar billede mystart Nybegynder
23. april 2001 - 18:40 #38
<? echo \"Roger that!\"; ?>
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. april 2001 - 18:43 #39
<% Repsonse.Write(\"Absolut\") %>
Avatar billede tkirk Nybegynder
23. april 2001 - 19:22 #40
hehehe :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. april 2001 - 01:59 #41
<!--
Nøøøøj en gang mudderkastning .. er sæsonen allerede startet igen ? ;o)

Det var dog utroligt som folk kan svine hinanden til .. og bedst af det hele, synes jeg .. er faktisk at jeg føler ikke det er MIG der bliver svinet til, men istedet dem selv :o)

\"Jeres hoveder er lige så messed op, som dette:

aofjasoiåwa08hnea0mhb0h8å5w08423h0hbr0ma´+3juh508br0t0sm09rtbus098utn098u0mw npoijrspihnjpidthjbijdyiosdzjnioyndhoijrn0jrdsåphijfdpoihjnhjnpiodxjhndjphjpdfpigjåsrn+å5tuew095muw5u09wi+0åaiårkjdbmmdkfmdibpndsibs\"

skrev elhamame ... og så kan man jo tænke sig til hvordan HANS hovede er når han skriver sådan noget ;o)
-->
Avatar billede tkirk Nybegynder
24. april 2001 - 10:30 #42
hehehe :)