Avatar billede giorgio Nybegynder
17. november 2005 - 10:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

trække data ud fra en dropdown til en anden

hej eksperter

Hvordan kan man med php trække data ud fra en dropdown (data gemt i en db) over i en formular med en dropdown så den selv finder det de har valgt.

Jeg trækker flere data ud fra min db med sucess, men har aldrig prøvet fra en dropdown til en anden.
Avatar billede xyborx Nybegynder
18. november 2005 - 00:17 #1
Kan du give et eksempel på hvordan du henter alle de mulige felter ud, og hvordan du finder ud af hvilken der skal vælges?
Avatar billede giorgio Nybegynder
18. november 2005 - 14:57 #2
Hej Xyborx

Tak for dit svar.

Jeg har fundet en løsning på et andet forum for det program jeg benytter, sen er lidt specielt PHP, da der er en masse foruddefineret funktioner indbygget. Det hedder Facile Forms og kan lave formulare på CSM systemet Joomla og Mambo.