Avatar billede janradoor Nybegynder
17. november 2005 - 09:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HVIS Formel med OG/ELLER Formel

Jeg kan simpelthen ikke huske hvordan man skriver OG formler i en HVIS formel.

Håber på et hurtigt svar.

Hvis A1>0 og HVIS A2>0 (hvis sand "OK", Hvis ikke "Afskrives")

Jeg kan ikke se hvor jeg skal rette min E-mail adresse i Eksperten, men min nye E-mail er : jan.radoor@xo-care.dk

På forhånd tak
Avatar billede lasseo Nybegynder
17. november 2005 - 09:08 #1
=HVIS(A1>0;HVIS(A2>0;"OK";"Afskrives"))
Avatar billede b_hansen Novice
17. november 2005 - 09:11 #2
Hvis(og(A1>0;A2>0));"SAnd";"Afskrives")
Avatar billede vejmand Juniormester
17. november 2005 - 09:43 #3
Klik på dit navn under "Dine data" ude i venstre side -> Klik "Indstillinger" -> Her kan du ændre din E-mail adresse.
Avatar billede b_hansen Novice
09. maj 2006 - 14:03 #4
ikke vildt meget respons, man får her.....