Avatar billede spottie Nybegynder
17. november 2005 - 08:30 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Aldi PC?

Goddag derude

Nogen der evt. har eller har set den PC som Aldi har på tilbud i øjeblikket?

Hvad synes I om den?

Hvad synes I om den dem som har den?

Har I nogen erfaringer gode eller dårlige med erfaringer med PC fra Aldi?

Håber at høre fra nogen hurtigst muligt.

Vh spottie
Avatar billede john.doe Nybegynder
17. november 2005 - 08:37 #1
service, hvis der bliver brug for det, er en by i rusland.
Reparation kan tage op til et ½ år, hvis man er uheldig.
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. november 2005 - 08:50 #2
Mange får et schok, når maskinen går istykker, og de bliver revet væk i alle butikker, ved ikke hvad folk tænker på, mange ting i maskinen bruger man ikke, ser man på lignende maskiner til games, synes jeg, man får denbilligere, jeg kunne ikke drømme om, at købe hos aldi/føtex og hvad de nu hedder.
Avatar billede darth-domino Nybegynder
17. november 2005 - 08:50 #3
Ja... de havde en i i sidste uge....

Jeg vil sige at Hardwaren de bruger er tiptop, men servicen stinker.... så ved du det!
Avatar billede keysersoze Guru
17. november 2005 - 09:46 #4
jeg ved det ikke er det det handler om, men nu hakker alle på servicen - jeg har faktisk en super positiv oplevelse med servicen; havde en skærm der var defekt da jeg købte den - den blev sendt retur betalt af medion og der kom en vognmand for at hente den... få dage efter stod der en ny skærm på posthuset til mig.
Avatar billede perj Nybegynder
17. november 2005 - 10:43 #5
Avatar billede jimse Nybegynder
17. november 2005 - 11:03 #6
Jeg hører også til tilhængerne af Aldi/Medion for jeg har kun haft positiv oplevelse med Medion. Jeg har med HP og Dell at gøre i det daglige men synes ikke mine oplevelser med dem er bedre, så jeg kan ikke forstå hvorfor så mange har så mange forbehold overfor Aldi/Medion. Er det fordi man skal betale kontant? Derimod har jeg haft dårlige oplevelser med både Merlin og El-giganten som begge kun burde sælge juletræer. Begge stede foregiver de at have forstand på det de sælger, hvilket dog ikke fremgår når man taler med dem. Aldi foregiver ikke at have forstand på andet end sælge og overlader resten til deres leverandører.
Avatar billede mtj111 Novice
20. november 2005 - 22:35 #7
Tjah... Jeg har blandede følelser overfor Medion!

Jeg sidder ligenu ved en rigtig god Medion-computer. Der er ingen dikkedarer ved den, bortset fra TV-tunerkortet som er for billigt.
"For billigt" betyder at der ikke er nogen hardware-decoder på kortet, og det kan næsten kun få lyden til at være bagefter, især på optagelser...
Og det er meget irriterende!
Ind imellem er den hele 6 sekunder bagefter...!

Deres hotline er... æhh... en oplevelse for sig selv!
De fleste der sidder derinde, har ikke en skid forstand på det. Det er nok fordi at Medion ikke har deres eget supportcenter, men køber "compare-support" til at gøre det.

Hvis men ikke lige fat et svar man kan bruge, kan man bare ringe igen, og så er der ca. 99,9% chance for at man får en anden i røret, som ved noget mere om det.
Hvis de ikke lige kan løse en ting, kommer standard-svaret (som indikerer at "Jeg kan ikke finde ud af Medion-computere!"): "Du bliver nødt til at formatere computeren, eller sende den ind til os. Hvis du vælger det sidste, kan vi ikke garantere for data'erne der ligger derpå!"...
Så kan man tænke på Kontant-udsendelsen i fjernsynet, for lidt tid siden, hvor en mand sendte sit fjernsyn ind, og fik det ikke tilbage de første måneder. Da han ringede derind, var det "forsvundet", og Medion vidste ikke hvor det var! Så prøver de at sælge ham et dyrere fjernsyn, men som ikke er nær så godt som det forsvundne!

Men der er også en rosende sætning til deres Hotline: Du kommer altid igennem, og med 95% risiko kommer du som nummer 1 i køen!

Michael
Avatar billede mtj111 Novice
29. januar 2006 - 10:51 #8
spottie>> på tide at få lukket?
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2006 - 16:22 #9
lukketid?