Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. november 2005 - 17:33 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sportsfisker.dk

Denne har været oppe at vende før.

Nu har jeg vist efterhånden fået rettet de værste bugs - både funktionelt og grafisk. Så jeg kunne godt bruge en grundig test, og lidt ideer til hvad der måske bør ændres.

På forhånd tak.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. november 2005 - 21:36 #1
Jeg kunne selvfølgelig lige lægge et ordenligt link: www.sportsfisker.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. november 2005 - 09:40 #2
kan det passe, jeg er nødt til at lukke dette? :/
Avatar billede or.han Nybegynder
17. november 2005 - 16:13 #3
Du skal bare have tålmodighed...
- Flot side, men den har ikke et prof. look

- Afstanden mellem boksene, fx hovedmenuen, og sidekanten er for lille. Ryk det lidt længere.

- Funktionerne virker fint

- Hovedmenuen er for lille, den skal vel have lidt mere opmærksomhed.

- Husk DTD link på DOCTYPEN.

- Valider siden, hvis den ikke allerede er det.

Prøv at designet mere "firkantet". Det jeg mener at det ser for rodet ud, men hvis du ordner det i firkanter, er der mere styr på indholdet.
Avatar billede or.han Nybegynder
17. november 2005 - 16:22 #4
Avatar billede or.han Nybegynder
17. november 2005 - 16:24 #5
HVORFOR!! er der </head> tags midt i body?? Ens sider bliver meget forkerte hvis man låner kode fra andre steder og ikke aner hvad det gør..
Avatar billede karstenl Nybegynder
17. november 2005 - 16:30 #6
Hey :)

Min mening..

Syntes du skal fjerne de der øverste "Annoncer fra Google", evt. flytte dem et mindre synligt sted hen. Det er DIN side man er på, ikke Google's ;)

Fjerne dit "Velkommen til Sportsfisker.dk", evt. bytte om på de to bokse i midten.

Men eller syntes jeg den er flot og syntes egentlig også den ser prof nok ud, men som or.han ser noget af det lidt rodet ud, prøv at holde det MEGET stilrent og fjern ALT overflødigt, det er lidt ligesom store bryster, hvad skal man med alt det der ikke kan være i hånden? ;-) *G*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. november 2005 - 17:56 #7
or.han, sådanne beskyldninger vil jeg gerne være foruden...

Siden er bygget i postnuke. Det er desværre ikke validerbart. Så det har jeg valgt ikke at bekymre mig om.

karstenl, Google annoncerne kan jeg ikke helt være foruden... de skal financiere driften af siden på sigt. :)

"Velkommen til sportsfisker.dk" boxen forsvinder helt, når siden går i luften for alvor... den er der kun for at gøre opmærksom på, at siden endnu er i en udviklingsfase. :)
Avatar billede karstenl Nybegynder
17. november 2005 - 18:29 #8
Financiere driften?

Ved at folk klikker på bannere der så går til Google, og lign.?

Da jeg arbejdede som "opsætter" (HTML), i et webbureau, tjente vi ca. 3 kr. om måneden på banner reklamer eller noget *G*, og mit indtryk af bannere-indtægt er at med mindre at man er jubii og lign. virkelig kendte sites, så kan det slet ikke betale sig. :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. november 2005 - 18:36 #9
karsten, siden er ikke i luften endnu... de besøgende der kigger ind tilfældigt, giver mig denne indtjening:

Dato  Sidevisninger  Antal klik  Side-CTR  Side-eCPM [?]  Indtjening

16. november 2005  530  32  6,0%  USD 3,78  USD 2,00
17. november 2005  248  12  4,8%  USD 2,93  USD 0,73

Gennemsnittet over de sidste 7 dage (den tid jeg har kørt ad programmet på siden) har gennemsnittet været ca. 1,5 USD pr. dag. Det bliver til godt 300,- pr. måned. Og siden er IKKE i drift endnu.

Selv da domænet stod helt inaktivt - uden noget som helst andet, en en META der redirectede til et andet site, havde jeg i gennemsnit ca. 300 hits pr. dag.

Så jo... det kan betale sig ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. november 2005 - 18:38 #10
300,- DKR er det naturligvis ;)
Avatar billede karstenl Nybegynder
17. november 2005 - 19:38 #11
Oki.. cool nok :)

Der er sket lidt siden så kan jeg se.

Og alt det for de links i toppen og dem i siden?.. osv.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. november 2005 - 19:42 #12
ja
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. februar 2008 - 08:50 #13
.