Avatar billede maxius Nybegynder
22. april 2001 - 09:58 Der er 6 kommentarer

Ikon!

Hej eksperter!
nu har jeg lavet et program i vb men hvordan ændrer jeg dets ikon? og hvor kan jeg evt downloade nogle ikoner jeg kan bruge?
Avatar billede -onslow- Nybegynder
22. april 2001 - 10:05 #1
Du ændre det hved at gå ind i engerskaber. der skulle der være noget som hedder skift ikon!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
22. april 2001 - 10:05 #2
Damm hele 0 point
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. april 2001 - 10:30 #3
Avatar billede razersedge Nybegynder
22. april 2001 - 11:26 #4
du ændrer ikonet på formen og vælger når du skal compile hvilket form-ikon den skal bruge

jubii 0 point... :O(
Avatar billede dth Nybegynder
29. april 2001 - 15:55 #5
Så var det jeg kunne tænke mig at vide hvordan man ændrer ikonet i en Form!!!
Avatar billede razersedge Nybegynder
29. april 2001 - 23:10 #6
på samme måde som jeg sagde over...

ps.. til mit første svar når du compiler skal du sige options og vælge hvilke form-ikon der skal bruges