Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
22. april 2001 - 08:53 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

nogle der har erfaringer med...?

vi har en Maxtor NAS3000, (MaxAttach 160 GB)
er det normalt at de er så langsomme, eller er vores istykker ??
Avatar billede baghera Nybegynder
22. april 2001 - 09:45 #1
Har du opdelt harddisken i flere drev da windows ikke kan håndtere så store logiske drev

mvh jens
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
22. april 2001 - 09:48 #2
den kører med 2x80 GB, men er windows ikke ligeglad når det er en netværks tilslutning ?
Avatar billede baghera Nybegynder
22. april 2001 - 10:08 #3
Ok jeg har ikke så meget forstand på servere til netværk men mere til stand-alone pc..
sorry
Avatar billede rossonero Nybegynder
22. april 2001 - 10:45 #4
Jo...windows er ligeglad med harddiskene på en server......eller ihvertfald dem jeg normal arbejder med.
Det behøver jo ikke at være harddisken der er langsom, men selve server forbindelse.........kommer an på netværkskort der sidder i de forskellige Pc`ere.....du kan jo prøve at \"pinge\" din servers IP adresse og se hastigheden.

Hvis det ikke er det, kan det være pga. harddiskens søgetid.....Maxattach???...kender jeg ikke lige...og måske er det et Low-price produkt. Check ellers opsætningen på serveren.....
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
22. april 2001 - 11:37 #5
du kan se mere om maxattach http://www.maxtor.com/products/MaxAttach/products/3000/default.shtml
det er ikke forbindelsen, vi har en NT Server, den er betydeligt hurtigere
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
02. juli 2001 - 02:01 #6
jeg lukker sq spm.