Avatar billede kims2 Nybegynder
16. november 2005 - 08:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fælles kalender

Findes der kalenderprogrammer til Outlook som kan det samme som LOOK fra http://www.symprex.com ?

Vi skal have lavet så vi kan se hinandens kalender og booke tid ved hinanden. Vi er ca. 15 brugere.
Vi skal kunne se et samlet overblik, så vi ikke skal gå ind i hver enkelt kalender, som man kan med deling i outlook.

Findes der nogle alternativer til LOOK
Avatar billede leif Seniormester
16. november 2005 - 09:02 #1
I kører med standard POP3 email eller hvordan ?
Avatar billede kims2 Nybegynder
16. november 2005 - 09:17 #2
Jeg har lige været ved at spørge ham der har sat det op i sin tid, men han har ikke helt styr på hvordan det er sat sammen.
Vores eksterne mail kører standard pop3. Når jeg sætter nye computere/medarbejdere op, så bliver de koblet på intern mail via "microsoft mail".
Jeg har ikke helt styr på det, da jeg egentlig ikke er IT medarbejder, men bare har en smule "hjemmelært" viden.
Skal vi have en exhange server for at få det til at virke ordentligt?
Avatar billede kedde65 Praktikant
16. november 2005 - 09:41 #3
Hej

Ja jeg vil sige at en Exchange server og Outlook 2003 er løsningen. Så kan du gøre hvad du ønsker :-)

VH CK
ck@officekonsulenterne.dk
Avatar billede kims2 Nybegynder
16. november 2005 - 09:56 #4
Vi har i dag 2 windows 2000 servere. Kan exchange sættes op på en af dem, eller skal vi købe en seperat server?
Avatar billede kedde65 Praktikant
16. november 2005 - 10:15 #5
Exchange kan som sådan godt sættes op på en af dem... men det var måske bedre at få en Windows 2003 domæne controller op og så få en Exchange 2003 server på den

/Christian
Avatar billede kims2 Nybegynder
08. februar 2006 - 08:54 #6
Lukker