Avatar billede mlhave Nybegynder
15. november 2005 - 21:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler assistance i Århus

Kørende løsning på Access 2000 i et Call center i århus mangler akut assistance.
Avatar billede terry Ekspert
15. november 2005 - 21:25 #1
Hi Mikael
whats akut assistance?
Avatar billede mlhave Nybegynder
15. november 2005 - 21:38 #2
Jeg er startet på et krævende job og kan ikke vedligeholde databasen længere, siden jeg holdte for et par måneder siden er der dukket nogle forskellige problemer og jeg har ikke tid til at hjælpe selv. Det vil formentlig kræve en direkte kontakt til den ansvarlige og for dig en håndfuld timer til at gennemskue og løse det.
Jeg har sendt dig en mail med lidt mere info.
Avatar billede mortendj Nybegynder
16. november 2005 - 11:32 #3
Jeg har arbejdet med Access siden 1995 - bor i Århus. Ring 86122126, så kan vi tale om det.

www.mrd-systemdata.dk -
Avatar billede jensen363 Forsker
16. november 2005 - 12:55 #4
Kan jeg se opgaven ?

ose@post.dk
Avatar billede terry Ekspert
16. november 2005 - 18:03 #5
sorry guys, jobs taken. Actually its something I have done some work on previously.

mrd>You should read the comment I have placed on a previous question where you placed an answer.
Avatar billede jensen363 Forsker
17. november 2005 - 09:03 #6
terry > no problem ;o)
If you need any assistance, you know where to find me
Avatar billede terry Ekspert
17. november 2005 - 09:21 #7
I'll keep that in mind Lasse.