Avatar billede straeller Nybegynder
15. november 2005 - 20:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ændring af farver

Hvordan ændrer jeg farven på f.eks. proceslinjen? Og den linje hvor mappenavn/internetside osv. står (i toppen af vinduet)
Forsøger at lave et tema til min computer, men kan ikke helt finde ud af det. :)
Avatar billede haverslev Novice
15. november 2005 - 21:05 #1
H-klik på skrivebordet, klik på egenskaber, klik på faneblad Udseende, klik på Drop down i linien Faveskema og vælg en af de 3 farver
Avatar billede straeller Nybegynder
15. november 2005 - 21:22 #2
Det var nu ikke helt det jeg mente. Jeg vil vide hvordan jeg selv kan ændre farven til det jeg vil have. F.eks. sort.
Avatar billede haverslev Novice
15. november 2005 - 21:25 #3
Så skal du bruge f.eks Tweake UI - windows har kun 3 farver som standard.
http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=103/SubId=103/id=180/text=F%E5+Windows+til+at+glide+bedre
Avatar billede haverslev Novice
15. november 2005 - 21:35 #4
Ups tror det er det forkerte program - vent et øjeblik
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2005 - 21:35 #5
H-klik på skrivebordet, klik på egenskaber, klik på faneblad Udseende, klik på avanceret, klik på punktet i vinduet du vil ændre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2005 - 21:36 #6
Point smider du bare til haverslev - løsningen havde han smidt til dig, du kiggede bare ikke efter...
Avatar billede haverslev Novice
15. november 2005 - 21:37 #7
Undskyld, mig der huske forkert af programmerne - her er det rigtige:)
http://www.tgtsoft.com/prod_sxp_ss.php?lang=dk
Avatar billede straeller Nybegynder
16. november 2005 - 16:57 #8
jeg takker :)
john_stigers: hvis jeg husker rigtigt er der ikke et punkt til proceslinjen derinde, men er ikke helt sikker
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2005 - 20:46 #9
straeller> så skal du bruge 3. parts programmer som haverslev linker til.
Avatar billede straeller Nybegynder
23. november 2005 - 14:05 #10
ja, så mangler jeg bare et svar. =) det virker fint nu og har også fået ændret log-in billedet :)
Avatar billede haverslev Novice
23. november 2005 - 14:48 #11
Svar - hvis det er mig du hentyder til ;o)