Avatar billede svenia Nybegynder
15. november 2005 - 16:15 Der er 1 kommentar

hjælp til Daemon tools

Hej jeg har købt en bærbar med Windows XP Home Edition. når jeg vil installere Daemon tools på min maskine blinker den hurtig hen på en dos agtig blå side og melder noget med noget scisi port halløj og genstarter hurtig derefter. når den så starter op igen skriver den at windows er genstartet efter en alvorlig fejl. så vidt så godt. hvordan lægger jeg det program ind??
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. november 2005 - 17:01 #1
Jeg er ikke spor sikker, men du kunne prøve at installere en ASPI driver: http://www.adaptec.com/worldwide/support/driverdetail.jsp?cat=/Product/ASPI-4.70&filekey=aspi_471a2.exe&sess=no

Denne bruges som et bindeled mellem SCSI enheder og forskellige windows komponenter.

Du kan læse mere her: http://www.ncf.carleton.ca/~aa571/aspi.htm

Men prøv at installere driveren, og prøv derefter at installere D-Tools.

I parantes bemærket, har jeg aldrig selv haft problemer med D-Tools.